Mededeling


Beste klant,

We hebben weer een update uitgebracht voor AutotelexPRO. De belangrijkste wijzigingen:


Aanmelden (BCA) en handelsvrijwaren
Als er gegevens ontbreken die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van aanmelden of handelsvrijwaren (denk aan de afgelezen tellerstand bij vrijwaren), dan sturen we hiervan een mailtje. Na het aanvullen van de gegevens, wordt de actie alsnog uitgevoerd. Ook wordt bij aanmelden nu altijd de tellerstand overgenomen uit de facturatie (dit was een bug).


TMC
Filters aangepast: de aantallen kloppen weer.

Bij de filters waar vestigingen worden gekozen, kan nu in 1x een heel cluster worden aan- en uitgezet.

Diverse verbeteringen aan het zoeken: zes tekens zoeken werkt weer.

TMC zoekt nu altijd 1 jaar terug, u kunt vervolgens met een klik verder terug zoeken.

Filter toegevoegd: NIET in bedrijfsvoorraad.


Facturatie
Servicefee bij een marge auto kan nu ook de excl BTW-waarde gebruiken.

Servicefee kan worden uitgezet bij interne verkoop.

Verbeterde logica bij het versturen van betaalverzoeken naar billing-adressen.


Klantgegevens
Klantgegevens vult u, net als in de app, nog maar op 1 plaats in: in tabblad taxeren. Deze worden overgenomen op het schaderapport.


Vrijwaren
Verbeterde afhandeling van de meldingen van de providers en de RRDW.

Tenaamgesteld vrijwaren via VWE werkt weer zonder meldingen.


Bugs
Soms werden de optiebestelcodes in een pakket niet getoond.

Eerdere vrijwaringen konden soms niet worden opgehaald in het vrijwarenscherm, ook al de gebruiker de juiste rechten hiervoor.

Het vrijwaringsbewijs werd niet naar het ingestelde cc-adres gemaild. Tevens gelijk het tellerrapport toegevoegd aan deze mail.

Gaspedaal link bij de internetwaarde werkt weer.

Scrollen op de handelsrelatie beheerpagina op mobiel gefixt.

Als u klantgegevens invulde bij een voertuig zonder Autotelex restwaarde, werden deze klantgegevens niet opgeslagen.

In het import tabblad liep een tekst door de berekeningen heen.

Melding tonen was stuk, als een gebruiker niet mag inloggen in Pro web (maar wel in de app).

Bij biedingen in TMC: ‘toon alles’ deed het niet goed meer.


---------------------------

Vanaf nu kunt u in de AutotelexPRO app op uw smartphone notificaties ontvangen bij een nieuwe (hoogste) bieding. U kunt dit instellen in de app:

- Tik linksboven op de 3 streepjes
- Ga naar app instellingen
- Stel hier in, wat u wilt ontvangen
- U kunt ook een nachtstand instellen: in deze periode ontvangt u dan geen notificaties.


---------------------------

Om onze klanten in deze tijd (waarin een showroombezoek niet altijd vanzelfsprekend is) bij te staan, hebben wij iets nieuws ontwikkeld; inruilverzoeken. Met een inruilverzoek kunt u kwalitatief taxeren op afstand.

U stuurt hiermee via de AutotelexPRO app op uw telefoon een verzoek naar uw klant, waarmee hij/zij zelf zijn auto kan opnemen en beschrijven in AutotelexPRO. De verkoopadviseur ontvangt de ingevulde gegevens en foto's direct in zijn eigen taxatie in AutotelexPRO. Zo kunt u deze taxatie verder verwerken in uw proces zoals u dat normaal ook doet.

Bekijk de video met uitleg over het inruilverzoek hier

Met vriendelijke groet,
Autotelex



Postadres
Postbus 1255
6801 BG Arnhem
Bezoekadres
Snelliusweg 1
6827 DG Arnhem
 
Helpdesk & support 026 - 37 000 99 (ma t/m vr 8:30 – 17:00)
Helpdesk e-mail helpdesk@autotelex.nl
 
Telefoon algemeen 026 - 37 000 80
Fax 026 - 37 000 40
 
Heeft u nog geen abonnement op AutotelexPRO? Klik hier voor meer informatie.

Wilt u een éénmalige BPM-aangifte doen, ga dan naar https://autotelex.nl/import/.

If you prefer to do a one-off BPM declaration, please go to https://autotelex.nl/import/.