Mededeling


Geachte klant,

We hebben in de afgelopen periode diverse prestatieverbeteringen doorgevoerd. Zo zijn uw bodaanvragen en vrijwaringen nu sneller. Ook het zoeken in de Pro-app op merk/model/type is sneller geworden. Daarnaast nog diverse kleinere verbeteringen.

Nieuw in de AutotelexPRO app:
-KIWA SCM data wordt getoond indien beschikbaar
-De fotolimiet is verhoogd naar 50 foto's
-De VIN-scanner is verbeterd
-De voertuigovername in de IOS-versie (voor Belgie) is nu stabieler

Nieuw in AutotelexPRO/TMC:
-Bij de facturatie kunt u een 2e factuur uploaden, handig als de BTW-regelgeving daarom vraagt
-Bestemmen in TMC is sneller geworden
-Bij Mijn Inkopprijs kunt u nu aangeven of deze incl. of excl. BTW is
-Alle handelaren-excel export toont nu weer alle datavelden
-Bug opgelost waarbij Mijn Waarde en Mijn Verkoopwaarde soms leeggemaakt werden
-Voor BMW-dealers: in zeldzame gevallen kwam er geen BMW VIN-data binnen, daar zit nu een retry op
-Door teruggelopen levertijden is de periode waarin een taxatie facturabel kan worden, teruggezet naar 12 maanden (was 18 maanden)
-Bekleding: halfleder/stof werd soms niet opgeslagen, soms kon hierdoor het voertuig niet ingekocht worden

===================
BCA kondigt onderhoud aan diensten en webservices aan, en in de volgende periode kan er een vertraging of verstoring zijn op de BCA diensten:

- In de avond van woensdag 24 april op donderdag 25 april, tussen 21:00 en 04:00.

Autotelex



Postadres
Postbus 1255
6801 BG Arnhem
Bezoekadres
Snelliusweg 1
6827 DG Arnhem
 
Helpdesk & support 026 - 37 000 99 (ma t/m vr 8:30 – 17:00)
Helpdesk e-mail helpdesk@autotelex.nl
 
Telefoon algemeen 026 - 37 000 80
Fax 026 - 37 000 40
 
Heeft u nog geen abonnement op AutotelexPRO? Klik hier voor meer informatie.

Wilt u een éénmalige BPM-aangifte doen, ga dan naar https://autotelex.nl/import/.

If you prefer to do a one-off BPM declaration, please go to https://autotelex.nl/import/.