|
Geachte klant,
We hebben in de afgelopen periode diverse prestatieverbeteringen doorgevoerd. Zo zijn uw bodaanvragen en vrijwaringen nu sneller. Ook het zoeken in de Pro-app op merk/model/type is sneller geworden. Daarnaast nog diverse kleinere verbeteringen.
Nieuw in de AutotelexPRO app: -KIWA SCM data wordt getoond indien beschikbaar -De fotolimiet is verhoogd naar 50 foto's -De VIN-scanner is verbeterd -De voertuigovername in de IOS-versie (voor Belgie) is nu stabieler
Nieuw in AutotelexPRO/TMC: -Bij de facturatie kunt u een 2e factuur uploaden, handig als de BTW-regelgeving daarom vraagt -Bestemmen in TMC is sneller geworden -Bij Mijn Inkopprijs kunt u nu aangeven of deze incl. of excl. BTW is -Alle handelaren-excel export toont nu weer alle datavelden -Bug opgelost waarbij Mijn Waarde en Mijn Verkoopwaarde soms leeggemaakt werden -Voor BMW-dealers: in zeldzame gevallen kwam er geen BMW VIN-data binnen, daar zit nu een retry op -Door teruggelopen levertijden is de periode waarin een taxatie facturabel kan worden, teruggezet naar 12 maanden (was 18 maanden) -Bekleding: halfleder/stof werd soms niet opgeslagen, soms kon hierdoor het voertuig niet ingekocht worden
=================== BCA kondigt onderhoud aan diensten en webservices aan, en in de volgende periode kan er een vertraging of verstoring zijn op de BCA diensten:
- In de avond van woensdag 24 april op donderdag 25 april, tussen 21:00 en 04:00.
Autotelex
|
Postadres
Postbus 1255
6801 BG Arnhem
|
Bezoekadres
Snelliusweg 1
6827 DG Arnhem
|
|
Helpdesk & support
|
026 - 37 000 99 (ma t/m vr 8:30 – 17:00)
|
Helpdesk e-mail
|
helpdesk@autotelex.nl
|
|
Telefoon algemeen
|
026 - 37 000 80
|
Fax
|
026 - 37 000 40
|
|
Heeft u nog geen abonnement op AutotelexPRO? Klik
hier
voor meer informatie.
Wilt u een éénmalige BPM-aangifte doen, ga dan naar
https://autotelex.nl/import/.
If you prefer to do a one-off BPM declaration, please go to
https://autotelex.nl/import/.
|
|
|